Henriette

Asiakaspalvelutyöntekijä

Tehtäväni on palvella asiakkaita ovelle saakka – ja mielellään jopa pidemmälle

Haastattelu olisi ehkä pitänyt toteuttaa puhelimitse. Sillä kun soitat asiakaspalveluun ja pyydät apua missä tahansa palautuksesta online-tilaamiseen, kohtaat Henrietten äänen. Mutta sinun ei tarvitse juurikaan pyytä apua, hän auttaa heti.

“Sekä itsenäisinä ammatinharjoittajina toimivat vanhempani että ensimmäinen kampaajamentorini opettivat minulle, että asiakas on aina oikeassa ja häntä palvellaan aina ulko-ovelle asti. Ja tarvittaessa ehkä jopa kadullekin asti. Joten auttaminen on juurtunut syvälle minuun, vaikka jotkut asiakkaat aloittavatkin loukkauksella. Siinä tilanteessa pyydän heitä rauhallisesti puhumaan asiallisesti, ja löydämme aina ratkaisun,“ Henriette sanoo.

Henriette on alun perin kouluttautunut kampaajaksi ja työskenteli sittemmin erään messukeskuksen lehdistökoordinaattorina. Vapaa-aikansa hän käyttää saksanpaimenkoirien kasvattamiseen. Ja hän on siinä varsin hyvä, lähes maailmankuulu jalostustyöstään, jota hän harjoittaa yhdessä miehensä ja kahden muun perheen kanssa.

Työelämässä Henriette ei kuitenkaan muistanut pitää kovin hyvää huolta itsestään. Hän poltti itsensä loppuun ja oli poissa työelämästä.

“Olen aina ollut herkkä ja kaivannut turvallisuutta. Eräänä päivänä näin DILLINGin – perheyrityksen – työpaikkailmoituksen asiakaspalveluun. Ajattelin, että heillä oli hyvät arvot ja se voisi olla hyvä paikka minulle. Sitten tein taustatutkimusta. Luin melkein kaiken, mitä on koskaan kirjoitettu Dillingistä 100 vuoden aikana, ja sen jälkeen jätin hakemukseni. Lisäsin hakemukseen muun muassa kuvan minusta ja koirista. Koska sellainen minä olen, “ Henriette kertoo.

Siinä tilanteessa pyydän heitä rauhallisesti puhumaan asiallisesti, ja löydämme aina ratkaisun

Henriette

Asiakaspalvelutyöntekijä

Vuodesta 2015 lähtien Henriette on vastannut Dillingin asiakaspalvelun puhelimessa. Hän on hyvin empaattinen ja joskus hän myös liikuttuu siitä, että voi olla yksinäiselle asiakkaalle päivän ainoa kontakti, ja asiakkaan kanssa saattaa vierähtää pitkäänkin puhelimessa.

“Tällainen keskustelu voi viedä jopa 30–40 minuuttia ja tietysti koskettaa minua. Mutta sille on oltava tilaa. Jos he ovat puhelun päätteeksi edes hieman onnellisempia, se tekee minut erittäin iloiseksi.“

10 % alennusta ensimmäisestä tilauksestasi

Kun tilaat uutiskirjeemme. Samalla saat tietoa ja inspiraatiota suoraan sähköpostiisi.

Hyväksy markkinoinnin evästeet, niin voit tilata uutiskirjeemme

Muuta asetuksiasi

DILLING on tanskalainen perheyritys, joka on valmistanut jo sukupolvien ajan lämpimiä luomuvillaisia tuotteita. Nykyään valmistamme koko perheen luomulaatuisia merinovilla- ja puuvillavaatteita neljättä sukupolvea edustavan Morten Dillingin johdolla. Luomumateriaaleista valmistettujen alusvaatteidemme hinnat ovat maltillisia, koska ostat tuotteet suoraan valmistajalta.

Verkkokaupastamme löydät pehmeitä, hengittäviä ja allergiaystävällisiä vaatteita. Ne on valmistettu luonnonmateriaaleista ilman haitallisia kemikaaleja, hyvissä työoloissa Euroopan rajojen sisällä.

Useimmilla tuotteillamme on pohjoismainen Joutsenmerkki, ja ne värjätään hellävaraisesti DILLINGin omassa värjäämössä Tanskassa.

Löydät DILLINGin tuotteita seuraavista maista: dk.dilling.comdilling.dedilling.sedilling.nluk.dilling.comdilling.frno.dilling.com.