Ajatuksia DILLINGin taustalla



Ajatuksia DILLINGin taustalla



”Asiat voi aina tehdä paremmin, mutta me teemme parhaamme. Pienet detaljit ovat vahvuutemme ja ne myös erottavat meidät muista.”

 
Olen astunut yhtiön johtoon isäni jalanjäljissä, kuten perheessämme on tehty jo viimeisen vuosisadan ajan. Ei sillä, että yhtiö olisi samanlainen kuin vuonna 1916. Jokainen sukupolvi on jättänyt oman jälkensä toimintaamme.

Astuin yhtiön johtoon neljännen sukupolven edustajana, aikana, jolloin ajatuksemme laadusta ja mahdollisimman puhtaasta tuotannosta ei kohdannut markkinoita ja kuluttajia, jotka halusivat vain halpoja hintoja. Isäni suhtautui intohimoisesti ekologisuuteen ja puhtaaseen tuotantoon, mutta tämä ei ollut asia, jota asiakkaat tai suuret franchising-ketjut olisivat arvostaneet – ei ainakaan silloin, kun puhuttiin laadun ja ympäristöystävällisen tuotannon kustannuksista. Valmistimme alusvaatteita ympäristöä säästäen jo ennen kuin kuulimme edes sanat "ympäristöä säästävä".

Asuttuani aiemmin Saksassa, seurasin kehitystä täällä tiiviisti. Oli selkeästi nähtävissä, että kysyntä luonnonmukaisten tuotteiden ja toiminnan läpinäkyvyyden osalta oli kasvussa. Siksi astuin yhtiön johtoon yhden kysymyksen kanssa: miten tuotteita myydään ilman, että tarvitsee tehdä kompromisseja?

Näin DILLING-tuotemerkki sai alkunsa. DILLING antoi meille mahdollisuuden toimia oikein, juuri niin kuin isäni oli visioinut. Olemme katkaisseet suhteemme kalliisiin välikäsiin ja myymme tuotteita vain verkossa. Näin voimme myydä ympäristöystävällisiä laatutuotteita suoraan asiakkaille kohtuulliseen hintaan. Tämä on ollut unelmani DILLINGin suhteen alusta lähtien, ja olen kiitollinen asiakkaistamme, jotka ovat niin lämpimästi ottaneet vastaan konseptimme. Tämä motivoi minua ja kollegoitani tekemään parhaamme jatkossakin.

Morten Dilling Bertelsen
Toimitusjohtaja
DILLING